خارش کف پا دلیلش چیست Secrets

Wiki Article

گرسنگی شدید، لرزش بدن و ریزش عرق، دلشوره و تپش قلب، فقدان تمرکز و خواب آلودگی، مورمور شدن اطراف دهان، پوست مرطوب و رنگ پریده، سردرد، گود رفتگی دور چشم‌ها و سست شدن زانوها.

خونریزی شدید معده ممکن است جریان خون به مغز را کاهش دهد و سبب بروز علائمی نظیر گیجی، سردرگمی، خواب‌آلودگی و حتی فشارخون بسیار پایین (شوک) شود.

از آنجا که سیستم ایمنی بدن بسیار پیچیده است، روش های بالقوه زیادی وجود دارد که این سیستم می‌تواند دچار خطا شود.

مجموعه "مدیست" در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است.

پایین بودن فشار خون در دوران بارداری یک اتفاق کاملاً طبیعی است. نوسانات هورمونی و تغییرات گردش خون می‌توانند فشار خون را (خصوصاً در سه‌ماهه اول و دوم بارداری) کاهش دهند.

سیستم ایمنی از ارگان‌ها، سلول‌ها و پروتئین‌های مختلفی ساخته شده است که با هم کار می‌کنند. بدون داشتن سیستم ایمنی، بدن ما برای حمله به باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها و موارد دیگر آماده نخواهد بود.

برخی از گلبول‌های سفید از نوع فاگوسیت‌ها سلول‌های پاتوژن و سایر سلول‌های مرده بدن را شناسایی کرده و آن‌ها در خود هضم می‌کنند. این سلول‌های بیگانه خوار با ایجاد پاهای کاذب به وسیله غشای خود، پاتوژن را احاطه کرده و آن را می‌بلعند و درون وزیکول‌های سیتوپلاسمی خود که دارای انزیم‌های تجزیه کننده است وارد کرده و هضم می‌کنند.

بیماری های خودایمنی اغلب در خانواده ها دیده می شوند: ابتلای یکی از اعضای خانواده به بیماری های خودایمنی خطر خطر ابتلای سایر بستگان به این بیماری را افزایش می دهد. و هنگامی که یکی از اعضای خانواده مبتلا به بیماری های خودایمنی باشد، نه تنها احتمال ابتلای شما به همان نوع بیماری خود ایمنی را افزایش می دهد، بلکه خطر ابتلا به سایر بیماری های خودایمنی هم افزایش پیدا درمان مریضی خود ایمنی می کند.

باید به دانش‌آموز دیابتی در هر زمان حتی در حین کلاس درس اجازه داده شود قندخون خود را اندازه‌گیری کند و گاهی نیاز است معلم برای ثبت نتیجه تست به او کمک کند.

زمانی که فشار خون بسیار پایین است، ممکن است خون و اکسیژن کافی به مغز و سایر اندام‌های حیاتی نرسد. در این شرایط به مراقبت پزشکی اورژانسی نیاز است.

شکوفه دلخواهی کارشناس ارشد نانوبیوتکنولوژی است. فعالیت‌های علمی و کاری او در زمینه تکنیک‌های زیست فناوری و طراحی نانوزیست‌حسگر بوده و اکنون در مجله فرادرس آموزش‌های زیست‌شناسی می‌نویسد.

بازده - مجله کسب و کار بازده یک مجله آنلاین برای انتشار محتوا در زمینه کسب و کارهای نوین، اخبار اقتصادی، سبک زندگی، سلامت، خانواده، فناوری، خانه

ضربه‌ای که منجر به خونریزی داخلی یا خارجی می‌شود، قرارگرفتن در معرض یک آلرژن (همچون نیش حشره)، کم‌آبی شدید و

مغز استخوان: این بخش در مرکز استخوان‌ها یافت می‌شود و وظیفه تولید گلبول‌های قرمز را به عهده دارد.

Report this wiki page